Інтерв'ю з Андрієм Горбачиком для порталу Uchoose

 

На порталі Uchoose вийшло інтерв'ю з деканом нашого факультету Андрієм Горбачиком:

"Перед кожними виборами у нас повторюється одна і та ж ситуація. Нізвідки з’являються якісь фірми, експерти, яких вчора ще ніхто не знав, а після завершення виборів ці люди зникають. Інформацію треба шукати у перевірених джерелах, тобто у компаніях, що мають добру репутацію. У листопаді на зборах правління Соціологічної асоціації України провели круглий стіл, де схвалено меморандум, що повторює те, що ми говорили перед попередніми виборами. Ті ж самі заклики: не ведіться на невідомих людей, що надають абсолютно відмінні результати, не очікуйте, що з’явиться хтось, що представить щось таке, чого ніхто не знав, про що ніхто не чув і не бачив. Усі передвиборчі рейтинги мають бути між собою подібними, якщо їх робили професійно. Вони можуть відрізнятися, але тенденції повинні бути схожі. Соціологи також люди: бувають продажні і непродажні, вони не кращі за журналістів, сантехніків чи водіїв трамваїв, але соціологічні дослідження – це колективна праця, саме тому маніпуляції ускладнюються. Є цілий ряд компаній, які довели, що працюють професійно і їм можна довіряти. Це Київський міжнародний інститут соціології, «Демократичні ініціативи», Фонд Разумкова, «Соціс», Інститут Яременка і група «Рейтинг»."

 

 

Детальніше тут: 

http://uchoose.info/dva-plyus-dva-ne-dorivnyuye-p-yat/